Er din hvidevare inden eller uden for normal 2 års garanti anbefaler vi, at du ringer direkte til servicefirmaet for det pågældende produkt, så der kan aftales en servicedato med det samme.
Siemens | 44 89 88 10 | Bosch | 44 89 80 18 |
Witt produkter | 70 25 23 23 | Gorenje | 70 12 20 40 |
Miele | 43 27 11 00 | Gram | 73 20 11 80 |
Whirlpool | 44 88 02 22 | Eico | 70 13 02 22 |
Electrolux | 70 11 74 00 | AEG | 70 11 74 00 |
Robomow | 70 25 23 03 | Thermex | 36 70 70 29 |
Asko | 70 12 30 40 | Scandomestic | 72 42 55 71 |
Voss | 70 11 74 00 | Grundig | 70 13 02 22 |
Samsung | 70 70 19 70 | Silverline | 70 10 40 14 |
Når du handler hos os, er dit køb omfattet af købeloven og mangelreglerne. Det betyder at du kan reklamere over dit produkt i op til 24 måneder fra den dag, du har modtaget dine varer.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det vil sige, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Kontakt os inden for rimelig tid
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har modtaget og opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
For alle hvidevarer bliver der udført såkaldt ”on-site” service. Her udbedrer producentens egne serviceteknikere en eventuel skade eller mangel på din vare, dér hvor varen befinder sig. Har du derfor en reklamation på en hvidevare, vil vi anbefale dig at tage direkte kontakt til producentens servicepartner, så reklamationen kan gå hurtigt. Kontakt til servicepartnere finder du øverst på siden. Vi vil også gerne tilbyde dig at anmelde reklamationen. I det tilfælde skal du udfylde formularen nederst på siden.
til producentens servicepartner, så reklamationen kan gå hurtigt. Kontakt til servicepartnere finder du øverst på siden. Vi vil også gerne tilbyde dig at anmelde reklamationen. I det tilfælde skal du udfylde formularen nederst på siden.
OBS: Hvis serviceteknikeren ikke kan konstatere en fejl eller mangel på varen, eller hvis fejlen skyldes en forkert installation af varen, så kan servicepartneren opkræve betaling for arbejdstid og kørsel.
Når det gælder reklamationer på husholdningsapparater og småvarer, skal varen enten sendes direkte til os eller leverandøren. For information herom bedes du kontakte os.
Har du købt en hvidevarer med 2 + 2 års garanti, skal du sende en mail med faktura og 2+2 garantibevis til Salg@hvidevareland.dk
Har du ikke dit ordrenummer, udfyld da gerne så mange oplysninger som muligt, så vi kan finde frem til din ordre. Skriv gerne grundigt hvad fejlen eller manglen drejer sig om.
Ønsker du at vedhæfte billeder, kan du i stedet sende en mail til Salg@hvidevareland.dk